Opisywana przeze mnie dziś rajdówka to drugi przedstawiciel mistrzowskiej klasy po wczesniejszym modelu - Octavi WRC.
Fot. 1. Skoda Fabia WRC |
Auto zadebiutowało podczas Rajdu Niemiec w 2003 roku. Obie załogi D.Auriol/D.Giraudet oraz T.Gardemeister/P.Lukander nie ukończyli imprezy z powodu defektów.
Fot. 2. Skoda Fabia WRC |
Fabia nie należała do rajdówek, którą można by było wygrywać. Skoda rozczarowywała i po sezonie 2004 w którym zajęła ostatnie miejsce w klasyfikacji konstruktorów zespół fabryczny wycofał się.
Opisywana Skoda w barwach z Rajdu Monte-Carlo 2005 również nie wyróżniła się czymś wyjątkowym. Francuska załoga A.Bengue/C.Escudero zajęła dziewiąte miejsce mając ponad 15 minut straty do lidera.
Fot. 3. Skoda Fabia WRC |
Jeśli chodzi o jakość modelu firmy IXO to mogę go Wam polecić. Wykonanie jest na bardzo wysokim poziomie. Ze smaczków na pewno można wyszczególnić haki holownicze oraz spinki maski silnika (fot. 3.).
Fot. 4. Skoda Fabia WRC |
Dane techniczne:
Silnik: DOHC 5V
Pojemność: 1997 cm3
Moc: 300 KM
Max. moment obrotowy: 600Nm/3500obr./min.
Moc: 300 KM
Max. moment obrotowy: 600Nm/3500obr./min.
Napęd: 4x4
Mam Skodzinke WRC, tylko z Abrexu i powiem, że ciężko je porównać, choć Ixo chyba tutaj góruje. ;)
OdpowiedzUsuńPS. Kupiłem Lancera Kościuszki - czuj się winny mojego pustego portfela. ;D
Pozdrawiam!
Mam nadzieją,że chociaż jesteś zadowolony.
OdpowiedzUsuńNa pewno będę. :)
OdpowiedzUsuń