Witam ponownie! Mam nadzieję, że wróci jakaś regularność w pisaniu postów. Obiecuję coś wypocić raz na miesiąc.
Dzisiaj oldtimer w postaci VW Golfa I GTI Rallye z Monte Carlo 1980. Model zacny, wyprodukowany przez firmę Spark dla VW. Można mieć małe zastrzeżenia co do jakości felg, ponieważ trochę odbiegają od oryginału.
Są też braki w oklejeniu. Oryginalne auto pod przednim zderzakiem miało jeszcze naklejki Castrol i Bilistein. Pozostałe detale jak na Sparka są wysokiej jakości.
Może kilka słów o aucie. Był to w sumie zmierzch ery aut gaźnikowych. Współpraca Pierburg VW była matką powstania tej rajdówki. 110 konny silnik GTI wyposażono we wtrysk bezpośredni i tak z 16 zaworowego silnika udało się osiągnąć 185 KM przy 8500 obr. na min.
Auto w Monte Carlo 1980 prowadzone przez załogę Per Eklund/Hans Sylvan wywalczyło 5 miejsce w klasyfikacji generalnej.
Na koniec zdjęcie oryginału.
Dzisiaj oldtimer w postaci VW Golfa I GTI Rallye z Monte Carlo 1980. Model zacny, wyprodukowany przez firmę Spark dla VW. Można mieć małe zastrzeżenia co do jakości felg, ponieważ trochę odbiegają od oryginału.
Są też braki w oklejeniu. Oryginalne auto pod przednim zderzakiem miało jeszcze naklejki Castrol i Bilistein. Pozostałe detale jak na Sparka są wysokiej jakości.
Może kilka słów o aucie. Był to w sumie zmierzch ery aut gaźnikowych. Współpraca Pierburg VW była matką powstania tej rajdówki. 110 konny silnik GTI wyposażono we wtrysk bezpośredni i tak z 16 zaworowego silnika udało się osiągnąć 185 KM przy 8500 obr. na min.
Auto w Monte Carlo 1980 prowadzone przez załogę Per Eklund/Hans Sylvan wywalczyło 5 miejsce w klasyfikacji generalnej.
Na koniec zdjęcie oryginału.
![]() |
Fot. www.volkswagen-motorsport.com |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz