Auto grupy B. Wolnossący silnik o pojemności 2991 cm3 i sześciu cylindrach odróżniał to auto od pozostałych w klasie. Rajdówka była niezwykle kompaktowa i totalnie różna od produkowanych seryjnie aut. Było to poniekąd dziecko zespołu F1 Williams GP, którego Austin Rover był sponsorem.
|
Fot. 1. MG Metro 6R4. |
|
Fot. 2. MG Metro 6R4. |
Nadwozie wykonane było z włókien szklanych oprócz stalowych drzwi i aluminiowego dachu. Silnik ustawiony centralnie tyłem do kierunku jazdy.
|
Fot. 3. MG Metro 6R4. |
Sam model jest kiepskiej jakości. Staram się obecnie pozyskać lepszą miniaturę w której będzie więcej detali.
Jeśli zaś chodzi o wyniki załogi Auriol/Occelli, która startowała w Rajdzie des Garrigues w 1986 roku to nie mam zbyt dobrych wieści. Wycofali się po OS7 w wyniku awarii napędu MG Metro.
Zdjęcie archiwalne znalezione w sieci:
|
Fot. 4. MG Metro 6R4. |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz