Zastanawiałem się od którego modelu zacząć pisać o Lancerze. Samochód w końcu kultowy jak Subaru Impreza. Długa historia rajdowa. Wiele zwycięstw na koncie. Wyszło, że zacznę od Evo X.
Model ujrzał świat w 2007 roku. Zdecydowanie odróżniał się od serii 7, 8 i 9. Przebudowana karoseria daje wrażenie masywniej i agresywniejszej. Silnik 4B11T, 4 cylindrowy, DOHC, rzędowy, 16-zaworowy z turbosprężarką i intercoolerem +MIVEC. Moc: ok. 300 KM, moment obrotowy : 407 Nm/4400 obr.
Prezentowany model to auto Michała Kościuszki z rajdu Monte Carlo 2012. Załoga w składzie Kościuszko/Szczepaniak zajęła pierwsze miejsce w klasie PWRC
Model ujrzał świat w 2007 roku. Zdecydowanie odróżniał się od serii 7, 8 i 9. Przebudowana karoseria daje wrażenie masywniej i agresywniejszej. Silnik 4B11T, 4 cylindrowy, DOHC, rzędowy, 16-zaworowy z turbosprężarką i intercoolerem +MIVEC. Moc: ok. 300 KM, moment obrotowy : 407 Nm/4400 obr.
Fot. 1. Mitsubishi Lancer Evo X |
Fot. 2. Mitsubishi Lancer Evo X |
Miniatura jest dość szczegółowo odwzorowana względem oryginału. Pięknie wykonane felgi wraz z hamulcami.
Właśnie się zastanawiałem czy go nie kupić i chyba mnie przekonałeś. ;) Ma jakieś mankamenty?
OdpowiedzUsuńPozdrawiam!
Powiem Ci, że jak na Vitesse to byłem mocno zaskoczony na plus. Można jakość porównać spokojnie z IXO.
OdpowiedzUsuńWłasnie widzę, że jak na Vitesse w porównaniu do innych ich modeli jest bardzo zacnie. ;)
OdpowiedzUsuń