Opisywana przeze mnie dziś rajdówka to drugi przedstawiciel mistrzowskiej klasy po wczesniejszym modelu - Octavi WRC.
![]() |
Fot. 1. Skoda Fabia WRC |
Auto zadebiutowało podczas Rajdu Niemiec w 2003 roku. Obie załogi D.Auriol/D.Giraudet oraz T.Gardemeister/P.Lukander nie ukończyli imprezy z powodu defektów.
![]() |
Fot. 2. Skoda Fabia WRC |
Fabia nie należała do rajdówek, którą można by było wygrywać. Skoda rozczarowywała i po sezonie 2004 w którym zajęła ostatnie miejsce w klasyfikacji konstruktorów zespół fabryczny wycofał się.
Opisywana Skoda w barwach z Rajdu Monte-Carlo 2005 również nie wyróżniła się czymś wyjątkowym. Francuska załoga A.Bengue/C.Escudero zajęła dziewiąte miejsce mając ponad 15 minut straty do lidera.
![]() |
Fot. 3. Skoda Fabia WRC |
Jeśli chodzi o jakość modelu firmy IXO to mogę go Wam polecić. Wykonanie jest na bardzo wysokim poziomie. Ze smaczków na pewno można wyszczególnić haki holownicze oraz spinki maski silnika (fot. 3.).
![]() |
Fot. 4. Skoda Fabia WRC |
Dane techniczne:
Silnik: DOHC 5V
Pojemność: 1997 cm3
Moc: 300 KM
Max. moment obrotowy: 600Nm/3500obr./min.
Moc: 300 KM
Max. moment obrotowy: 600Nm/3500obr./min.
Napęd: 4x4
Mam Skodzinke WRC, tylko z Abrexu i powiem, że ciężko je porównać, choć Ixo chyba tutaj góruje. ;)
OdpowiedzUsuńPS. Kupiłem Lancera Kościuszki - czuj się winny mojego pustego portfela. ;D
Pozdrawiam!
Mam nadzieją,że chociaż jesteś zadowolony.
OdpowiedzUsuńNa pewno będę. :)
OdpowiedzUsuń