wtorek, 26 marca 2013

Mitsubishi Lancer Evo X [VITESSE]

Zastanawiałem się od którego modelu zacząć pisać o Lancerze. Samochód w końcu kultowy jak Subaru Impreza. Długa historia rajdowa. Wiele zwycięstw na koncie. Wyszło, że zacznę od Evo X. 
Model ujrzał świat w 2007 roku. Zdecydowanie odróżniał się od serii 7, 8 i 9. Przebudowana karoseria daje wrażenie masywniej i agresywniejszej. Silnik 4B11T, 4 cylindrowy, DOHC, rzędowy, 16-zaworowy z turbosprężarką i intercoolerem +MIVEC. Moc: ok. 300 KM, moment obrotowy : 407 Nm/4400 obr.


Fot. 1. Mitsubishi Lancer Evo X
Prezentowany model to auto Michała Kościuszki z rajdu Monte Carlo 2012. Załoga w składzie Kościuszko/Szczepaniak zajęła pierwsze miejsce w klasie PWRC


Fot. 2. Mitsubishi Lancer Evo X
Miniatura jest dość szczegółowo odwzorowana względem oryginału. Pięknie wykonane felgi wraz z hamulcami. 

Fot. 3. Mitsubishi Lancer Evo X
 Rzadko pojawiają się modele polskich załóg dla tego zdecydowanie warto mieć takie w swojej kolekcji.

Fot. 4. Mitsubishi Lancer Evo X
Na koniec zdjęcie oryginału w akcji.

Fot. 5. Mitsubishi Lancer Evo X

3 komentarze:

  1. Właśnie się zastanawiałem czy go nie kupić i chyba mnie przekonałeś. ;) Ma jakieś mankamenty?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci, że jak na Vitesse to byłem mocno zaskoczony na plus. Można jakość porównać spokojnie z IXO.

    OdpowiedzUsuń
  3. Własnie widzę, że jak na Vitesse w porównaniu do innych ich modeli jest bardzo zacnie. ;)

    OdpowiedzUsuń